Pojat ovat selvästi oivaltaneet, että tiiminä saa enemmän tuhoa aikaan:))) Ei vaan. Ihana että veljekset leikkivät jo yhteisiä leikkejä! Kohta saa äitikin juoda kupin kahvia rauhassa, kun pojat leikkivät keskenään ja ei ihan joka hetki tarvitse olla vieressä vahtimassa:) Meillä leikitään välillä jo mukaviakin pätkiä ilman, että äidin tarvitsee olla lähellä. Se vapauttaa tekemään kotihommia, jotka muuten jäisi iltaan ( joka on KALLISARVOISTA "omaa" aikaa )...
Marsha - They really do enjoy each other - it's precious! We're hopefully heading up Sat morning... Our car is having some unexpected work done on the brakes though, so hopefully that will be done... When do you leave? And if I don't talk to you, ENJOY!!!!!
Sherry - Yes, amazing, happy action shots! :-) Izzy should come play, we would have a ball together! We miss you guys!
Milla - YES! That's my hope for the boys. :)
Perheenäiti - Kiitos! Ihana katsoa heitä yhdessä, kun nyt alkaa leikitkin sujumaan (aina silloin tällöin). :-)
Sennu - Kiitti!! Kohta Anna mukaan siihen soppaan. :-)
Minna - Hehee, AIVAN!!! Olemme vielä siinä pisteessä että mun tarvitsee olla ihan koko ajan vieressä, tai jotain sattuu aika pian... Tai yleensä kyllä jompi kumpi tai molemmat seuraavat mua huoneesta toiseen, ja kotityöt tulee tehtyä just sen jälkeen kun mies tulee kotiin tai pojat on nukkumassa... ja niinkuin sanoit, se on kullankallista aikaa!!! Ihana että teillä pojat alkavat itsenäistymään sen verran että ei ihan tarvitse olla kiinni koko ajan. Ihana kommentti, kiitos, tajusit JUST tän mun arkipäivän, ei kaikki sitä ymmärrä. :-)
Hi Saina! I showed Art the clip of Braiden saying and pushing the letter buttons. He automatically related it to Ryan being fascinated with letters too. =-) I LOVE IT!!! We fly out Tuesday evening. I am getting really excited!!! But...I have soooo much to do before we leave! =-O ENJOY your time up here with family also!! Happy Driving!!!! Hope your car gets fixed QUICKLY!!!
If you'd like to link or share our blog address, please use the old one (michaelandsaina.blogspot.com). New readers can find their way here by requesting the address from us. Thank you so much!
To Our Visitors:
We'd love to hear from you! If you visited our blog, please leave a comment and say hello, or send an email to michaelandsaina@gmail.com
Our Little Stars:
Noah (9 mos) & Braiden (23 mos) in September 2008
"For I know the plans I have for you," declares the Lord, "plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future."
Jeremiah 29:11
9 comments:
Nämä on kyllä hilpeät veljekset! Tuosta ei ilo enää parane.
Soooooo Cute!!!
They both look like they are sooo thrilled to be playing together!!
When do you head North??
Marsha
Iiihana!!!!!!!
Pojat ovat selvästi oivaltaneet, että tiiminä saa enemmän tuhoa aikaan:))) Ei vaan. Ihana että veljekset leikkivät jo yhteisiä leikkejä! Kohta saa äitikin juoda kupin kahvia rauhassa, kun pojat leikkivät keskenään ja ei ihan joka hetki tarvitse olla vieressä vahtimassa:) Meillä leikitään välillä jo mukaviakin pätkiä ilman, että äidin tarvitsee olla lähellä. Se vapauttaa tekemään kotihommia, jotka muuten jäisi iltaan ( joka on KALLISARVOISTA "omaa" aikaa )...
Such smiles on those boys' faces!
-Sherry
These pictures show how fun it is to grow up with a sibling... Best friends forever!
Milla
Marsha - They really do enjoy each other - it's precious! We're hopefully heading up Sat morning... Our car is having some unexpected work done on the brakes though, so hopefully that will be done... When do you leave? And if I don't talk to you, ENJOY!!!!!
Sherry - Yes, amazing, happy action shots! :-) Izzy should come play, we would have a ball together! We miss you guys!
Milla - YES! That's my hope for the boys. :)
Perheenäiti - Kiitos! Ihana katsoa heitä yhdessä, kun nyt alkaa leikitkin sujumaan (aina silloin tällöin). :-)
Sennu - Kiitti!! Kohta Anna mukaan siihen soppaan. :-)
Minna - Hehee, AIVAN!!! Olemme vielä siinä pisteessä että mun tarvitsee olla ihan koko ajan vieressä, tai jotain sattuu aika pian... Tai yleensä kyllä jompi kumpi tai molemmat seuraavat mua huoneesta toiseen, ja kotityöt tulee tehtyä just sen jälkeen kun mies tulee kotiin tai pojat on nukkumassa... ja niinkuin sanoit, se on kullankallista aikaa!!! Ihana että teillä pojat alkavat itsenäistymään sen verran että ei ihan tarvitse olla kiinni koko ajan. Ihana kommentti, kiitos, tajusit JUST tän mun arkipäivän, ei kaikki sitä ymmärrä. :-)
Hi Saina!
I showed Art the clip of Braiden saying and pushing the letter buttons. He automatically related it to Ryan being fascinated with letters too. =-)
I LOVE IT!!!
We fly out Tuesday evening.
I am getting really excited!!! But...I have soooo much to do before we leave! =-O
ENJOY your time up here with family also!!
Happy Driving!!!! Hope your car gets fixed QUICKLY!!!
Merry, Merry Christmas!
Marsha
I feel the same way...! I'm so excited to go, yet my to-do list is sooooo long! And here I am, lol, on the computer!! :-)
Merry Christmas!! Sorry we won't get to see you this time... We'll just have to come back soon!
Post a Comment